Obchod se značkovým oblečením

24.10.2017 Rekreace, relaxace

Andrea Jašková, Ondřej Lipenský, Michal Volf
/ Koncepcí návrhu se stala dlouhá skříň lemující stěny obchodu, prostorová stužka, do které se ukryjí skladovací prostory i výstavní plochy.

*

Pokud ve svém volném čase rádi procházíte obchody s oblečením, pak vás možná potěší studie interiéru jednoho z obchodů v Hradci Králové.

*

Stávající obchod se značkovým oblečením je v paměti obyvatel Hradce veden jako bývalý second hand. Tomuto stavu neprospívá ani nevýhodná poloha „kousek od pěší zóny“.

Návrh interiéru obchodu vychází z požadavku klienta prezentovat pouze minimální množství zboží. Stísněná dispozice a absence zázemí obchodu definovaly nový koncept interiéru.

Koncepce
Interiér je definován křivkou, která opisuje obvodové zdi prostoru. V této paralelní zdi je prezentováno zboží, a zároveň ukryto skladové zázemí obchodu.

Zdvojená skříňová stěna umožňuje maximální otevřenost a přehlednost obou místností interiéru. Prezentační okna s podsvícením jsou viditelná ze všech koutů místností. Zdvojená stěna ukrývá množství skladového zázemí
v návaznosti na vystavovaný produkt.

Koncepcí projektu se stala dlouhá skříň kontinuálně lemující všechny stěny obchodu. Je to nepřerušená prostorová stužka, do které se skryjí skladovací prostory i výstavní plochy. Je vodicím prvkem po prodejní expozici. Návštěvník obchodu přijde do kontaktu pouze s nabízenými produkty. Vše ostatní se skryje uvnitř skříně.

Materiálové řešení
Stěna lemující obvodové zdivo interiéru je navržena z nýtovaného plechu
s otvory s opálovým plexisklem a podsvícením. Stropy jsou natřeny na černo, je tak potlačeno masivní žebroví, a zároveň ukryto směrové osvětlení interiéru. Dřevěná masivní podlaha pak dává vyniknout zvlněné křivce stříbrného plechu.

Autorská zpráva